SZKOLENIA

Doświadczeniem warto się dzielić- dlatego stworzyłam szkolenia

“Przyszłość należy do tych, którzy wierzą w piękno swoich marzeń”

~ Eleanor Roosevelt

DOSKONAŁA OBSŁUGA KLIENTA I SPRZEDAŻ

Czy zastanawiałeś się kiedyś jak obsługa klienta wpływa na zysk Twojej firmy? Dziś obsługa Klienta to nie tylko podniesienie słuchawki telefonu i umówienie wizyty bądź obsługa konkretnego zlecenia czy sprzedaż towaru. Dziś oznacza to dużo więcej.  To zbudowanie relacji pomiędzy Twoją marką i Klientem, która sprawi, że w przyszłości wybierze właśnie Ciebie.  Jesteś zainteresowany jak tego dokonać? Zapraszam więc na to szkolenie!

BĄDŹ NA CZAS! Znajdź czas na wszystko, o czym marzysz!

Nie możesz odzyskać czasu, ale możesz przestać go tracić…

REKLAMACJA SZANSĄ NA ZWIĘKSZENIE SPRZEDAŻY

Reklamacja zawsze wzbudza wiele emocji, zarówno w osobie, która ją przyjmuje jak i u reklamującego. Ale czy pomyślałeś, że reklamację możesz wykorzystać jako szansę, aby podnieść sprzedaż? Warto nauczyć się przyjmować reklamację jako PREZENT DLA FIRMY i wykorzystać ją by jeszcze bardziej zwiększyć sprzedaż. Przyjdź na to szkolenie i naucz się jak w 8 krokach postępować z reklamacją! Po pierwsze -nigdy od razu nie przepraszaj!

Wszelkie prawa zastrzeżone | Diana Reich Wajda © 2024